Sunday, June 5, 2011

Panching Waterfall.

Seumur hidup saya, saya tak pernah tak suka waterfall. Sebab masa kecik, saya selalu dibawak pergi waterfall. Masa duduk Lumut, tak de waterfall yang dekat-dekat. Banyak lautan je. Masa dekat Johor, selalu pergi Kota Tinggi waterfall. Selalu ke? Jangan nak menipu. Tapi saya sikit sebanyak memang suka la waterfall dekat Kota Tinggi. Masa tu saya still Form 3. 


Asyik-asyik nak cerita pasal masa kecik. Yeah, saya adalah sangat terinfluence dengan zaman kecik saya. Sebab mengikut kajian saya sendiri, zaman kanak-kanak adalah zaman paling penting dalam pembentukan sahsiah diri. 

Bertemu kita sekali lagi dalam rancangan kenali diri anda -.-



 Since saya akan jarang menulis dalam blog tentang diri saya, so harap saya akan selalu update blog jalan-jalan ni. Sebab macam dah terlalu tak update kat sini. Tu pun kalau saya tak busy. Harapan la......


Last Saturday saya balik rumah hasben and family in law yang suka berjalan tu telah mengajak saya eh bukan telah menunggu ketibaan saya untuk pergi mandi air terjun sebab rumah adalah sangat panas di Kuantan. Tsk tsk


So, enjoy the pictures :)



 Brother in law and nephews trying to get some new adventures by hitting their butt!



 Still early in the morning , you can see no people except us. Bahah!


 Basuh pinggan nasi minyak made by father in law. Yummy!


 Gossiping~




 Giant rock ever.


err.. Since I am the one yang tak bawak baju spare, so kerja saya adalah dok teman si kecik yang geli dengan pasir ni.


Ok, I am moving to Tumblr, so you can hit it here.

See ya!


No comments: